Levering & retour betaalterminals

Er zijn verschillende manieren om een betaalterminal te ontvangen en te retourneren na gebruik.

Verzending

Na de bestelling van de betaalterminal kan u meestal kiezen voor 3 opties: de terminal per post laten verzenden, vragen aan een installateur om langs te komen om de betaalterminal ter plaatse te installeren of u kan het toestel ophalen bij de leverancier. Soms is het beter om de betaalterminal te laten installeren door een vakman, denk maar bij het huren van meerdere betaalterminals, complexe aansluitingen aan een kassasystemen, speciale netwerkvereisten, complexe connectiviteit ( GPRS, WIFI...) enz....

Indien u de betaalterminal laat opsturen per post, dient u goed af te spreken wanneer deze ten laatste zal arriveren. Zeker als u deze op een bepaalde dag nodig hebt. Wij raden aan om goed op voorhand de betaalterminal te bestellen.

Werkwijze

  • u neemt contact op met de verhuurder van betaalterminals
  • u ontvangt het contract en stuurt dit terug via mail / post
  • uw toestel wordt klaargemaakt en staat klaar voor verzending / ophaling
  • na afloop termijn stuurt u of brengt u het toestel terug

Kosten verzending

Vraag steeds aan uw leverancier van betaalterminals of de verzendingskosten & retourkosten al dan niet inbegrepen zijn in de huurprijs. Het is ook soms mogelijk om een borderel voor terugzending te laten toevoegen ( meerkost ).

Betaalterminal retourneren

Op het einde van de huurperiode dient de betaalterminal teruggezonden te worden aan het verhuurbedrijf of u kan het op tijd binnenbrengen. Wordt de terminal niet (op tijd) teruggezonden, dan kan het zijn dat de betaalterminal aan u wordt overgedragen (uw eigendom wordt) en zal de vervangingswaarde worden gefactureerd. De vervangingswaarde wordt berekend t.o.v. een nieuw toestel. Ofwel wordt de waarborg ingehouden.

Offerte betaalterminal huren